objavi na
pozareport.si

forum

Politika

Sreda, 15. september 2010 ob 13:16

Res je, poročen sem s hčerko člana uprave A-Cosmosa, kjer prodajajo BMW-je
Konec kupčije: Jure Leben, državni podsekretar v Službi vlade za podnebne spremembe, je pravilno napovedal, da Pahorjevih BMW-jev ne bo, ker je projekt postal medijsko preveč razvpita zgodba
2010 Pozareport

Odpri galerijo

Jure Leben, javnosti razmeroma neznan državni podsekretar v Službi vlade za podnebne spremembe, ki trasira sporni prometno-okoljevarstveni projekt z BMW-ji, ki naj bi jih BMW Group Slovenija (sto avtomobilov) za pet let brezplačno odstopil slovenski vladi, je za naš portal potrdil govorice, da je poročen s Katjo Gaspari, "lastnico" Design Katja Gaspari Leben s.p. in hčerko Draga Gasparija, člana uprave družbe A-Cosmos, ki v ljubljanski Šiški prodaja avtomobile znamke BMW in Mazda. Drago Gaspari in njegova žena Marta Gaspari sta tudi mala delničarja družbe A-Comos d.d. Na naše vprašanje, zakaj je novinarjem časnika Dnevnik potemtakem dejal, da je "neumnost, da bi bil na kakršen koli način povezan z BMW Group," Leben pojasnjuje, da ga je novinar - očitno nenatančno - vprašal, "ali je res, da je poročen in živi s hčerko generalnega direktorja BMW?," kar je Leben logično zanikal, saj to ne drži.
Leben zatrjuje, da njegova žena ali tast zanj nista nikoli lobirala pri vodstvu BMW Group Slovenija, ampak je to naredil sam, saj sta se z Miho Ažmanom, generalnim direktorjem BMW Slovenija, spoznala že pred letom in pol. Leben tudi zanika govorice, da naj bi ga do Ažmana, ki velja tudi za pomembnega člana in sponzorja združenja Yes, "spravila" Simona Dimic, šefinja kabineta Boruta Pahorja. Nekatere ljudi iz nemškega avtomobilskega velikana firme BMW, predvsem strokovnjake, pa je Leben, tako pravi sam, "spoznal pred leti v Londonu, kjer je delal na Transportnem inštitutu in sodeloval pri pisanju zakonodaje o vozilih na vodik." Leben tudi zanika govorice, da zdaj že razvpitega projekta, "o katerem se dejansko samo pogovarjamo, saj ni nikjer nobenih sklepov ali sprejetih odločitev," ni ponudil nekaterim drugim prodajalcem avtomobilov. Gre za Hondo in Toyoto, čeprav direktor Toyote Slovenija Boštjan Triler to zanika. "Ne vem, kaj ve in kaj ne ve Boštjan Triler (ta je namreč za medije izjavil, da ga s tem projektom ni nihče seznanil)," pravi Leben, "ampak jaz razpolagam z elektronsko pošto, iz katere je razvidno, da so mi iz Toyote, že 21. septembra 2009, pisno sporočili, da jih projekt ne zanima. To imam črno na belem. Podobno so mi lani jeseni rekli tudi na sestanku pri Zoranu Poliču, direktorju AC-Mobila, ki v Slovenijo uvaža Honde. Sicer pa sem prepričan, da projekta, ki je že v fazi pogovarjanja postal medijsko tako razvpit, zaradi tega enostavno ne bo."
Z Juretom Lebnom smo se pogovarjali zgodaj dopoldne.
Kakorkoli, uradnik Leben ima vsekakor odlične zveze z BMW Group Slovenija, saj je pravilno kuvertiral "konec kupčije" med Pahorjevo vlado in BMW-jem. Iz družbe BMW Group Slovenija so namreč medtem uradno že sporočili, da so "zaradi preveč odprtih vprašanj zaenkrat ustavili svoje aktivnosti glede projekta, s katerim bi vladi za omejeno časovno obdobje zagotovil več vozil, vlada pa bi s tega naslova privarčevani denar vložila v obnovljive vire energije."

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
jure leben Katjo Gaspari Draga Gasparija Marta Gaspari Miho Ažmanom simona dimic Boruta Pahorja Boštjan Triler Zoranu Poliču

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

cox

2015-03-19 08:29:19


zmagal je ptičar

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Res je, poročen sem s hčerko člana uprave A-Cosmosa, kjer prodajajo BMW-je