objavi na
pozareport.si

forum

Mediji

Ponedeljek, 28. junij 2010 ob 06:50

Guzej poceni odstopil nogometne oglase na RTV, kdo je tu mastno zaslužil?!
Vršilec dolžnosti generalnega direktorja RTV Anton Guzej zase predlagal nagrado 72 tisoč evrov za uspešno trženje svetovnega prvenstva v nogometu, čeprav nič ni tržil, ampak samo prodal trženjske pravice
2010 Pozareport

Odpri galerijo

Vršilec dolžnosti generalnega direktorja RTV Slovenija Anton Guzej je programskemu svetu RTV predlagal, naj mu, v zameno za predčasni odstop in izvesodno poravnavo, med drugim izplačajo 72 tisoč evrov bruto nagrade za uspešno marketinško prodajo oglasnega prostora med svetovnim nogometnim prvenstvom v Južni Afriki, kar je v blagajno javne televizije prineslo 3 milijone evrov. Guzej je med razpravo (seja sveta je bila minuli torek) dal vedeti, da je ta denar zaslužil v potu svojega obraza (beri: trženja), in svetnike opozoril, da je RTV med prejšnjim svetovnim prvenstvom pred štirimi leti na račun prodaje oglasnega prostora pokasirala samo 750 tisoč evrov, enako Pop TV, ki mu je RTV prodala polovico neposrednih prenosov in posnetkov tekem.
Spomnimo, Guzej je zaradi domnevno nezakonitega imenovanja Marka Fillija za novega generalnega direktorija zoper RTV vložil tožbo, sodišče pa je v njegovo korist že izdalo začasno odredbo, s katero je Filliju – vsaj začasno – preprečilo prevzem direktorskih poslov, Guzej pa je ostal vršilec dolžnosti generalnega direktorja. Člani programskega sveta Guzejeve poravnalne ponudbe niso sprejeli, saj Guzeju 31. avgusta tako ali tako dokončno poteče pogodba vršilca dolžnosti generalnega direktorja.
Toda Guzej je – vsaj kar zadeva teh 3 milijone evrov in uspešno trženje - hudo zavajal člane programskega sveta in javnost. Guzej in RTV namreč nista nič tržila in prodajala programski prostor, ampak zgolj enkratno prodala ekskluzivne pravice za trženje oglasnega prostora – ljubljanski družbi S.V.-RSA d.o.o. komuniciranje v športu, ki se ukvarja s športnim marketingom. To družbo čisto slučajno vodi Tomaž Ambrožič, mož voditeljice osrednjega TV Dnevnika Manice Janežič Ambrožič, večinski lastnik družbe pa je Darko Klarič, sicer lastnik oglaševalske agencije Publikum. Manjšinski lastnik S.V.-RSA je Slobodan Vujčič, nekdanji sodelavec bivšega športnega urednika TVS Marjana Laha.
Ker je šlo za posel vreden 3 milijove evrov, kar presega pooblastila generalnega direktorja RTV, so podpis pogodbe novembra lani - po eksplicitnem pričevanju enega izmed članov nadzornega sveta RTV - zaupno obravnavali člani nadzornega sveta RTV (v stari sestavi sveta), zato je vsaj čudno, da o tej pogodbi ni vedel nič sedanji predsednik nadzornega sveta Lenart Šetinc, ki ga očitno zanima samo Guzejeva pogodba o zaposlitvi.
Pogodba o prodajo ekskluzivnih pravic trženja je namreč milo rečeno slaba za RTV, kajti marketinški projekt svetovnega prvenstva v nogometu je (bil) očitno vreden precej več, kot je zanj dobila RTV, Guzej pa se z njim celo hvali in hoče posebno nagrado. Po naših zanesljivih informacijah je so Ambrožič & Co. za oglasni prostor na RTV naprej prodali za 4,5 milijona evrov, največ pa naj bi na račun provizij zaslužil Klarič. Sprva kot večinski lastnik družbe S.V.-RSA, nato pa preko Publikuma, ki je oglasni prostor neposredno prodajal naročnikom oglasov. Poleg tega je RTV že pred podpisom pogodbe o prodaji tržnih pravic družbi S.V.-RSA plačala 500 tisoč evrov za izdelavo posebnega projekta trženja, kar je skrajno nenavadno. Namreč: zakaj so Guzej in vodstvo RTV naročilo izdelavo projekta trženja pri podjetju, kateremu so kasneje tako ali tako prodali ekskluzivne pravice za trženje?! No, nekdo je pri tem očitno mastno zaslužil! Po naših informacijah naj bi Guzej oglasni prostor, povezan z nogometnim prvenstvom, družbi S.V.-RSA prodal celo do 15. septembra, čeprav se svetovno prvenstvo v Južni Afriki končuje že sredi julija.
Tomaž Ambrožič, direktor S.V.-RSA d.o.o., pa trdi, da RTV Slovenija podjetju, ki ga vodi, "ni prodala nobenih pravic za trženje družbi oglasnega prostora v času svetovnega nogometnega prvenstva, pač pa Služba za trženje programov RTVS samostojno trži ves oglasni prostor, povezan z tekmovanjem Južni Afriki. V družbi S.V. – RSA smo za RTV Slovenija izdelali koncept trženja SP 2010, ki ga je RTV Slovenija tudi plačala v znesku 9.500 EUR + ddv in ne 500.000 EUR. Prav koncept trženja, ki smo ga izdelali za RTV Slovenija, je predlagal, da RTV Slovenija samostojno trži oglasni prostor ter ga nobeni od oglaševalskih agencij ne ponudi v ekskluzivno trženje," pravi Ambrožič.

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Anton Guzej Marka Fillija Tomaž Ambrožič Manice Janežič Ambrožič Darko Klarič Slobodan Vujčič Marjana Laha Lenart Šetinc

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

cox

2015-03-19 08:29:19


zmagal je ptičar

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Guzej poceni odstopil nogometne oglase na RTV, kdo je tu mastno zaslužil?!